chafewax دانلود مشاهده دانلود فیلم تریبون آزاد مردمی

chafewax: دانلود مشاهده دانلود فیلم تریبون آزاد مردمی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 96 بامردم

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی دنیا در برابر آمریکا ایستادگی خواهد کرد / جک‌استراو

وزیر خارجه اسبق انگلیس تاکید کرد: اگر آمریکا به رویکرد امپریالیستی خود راجع به دنیا ادامه دهد دنیا در برابرش خواهد ایستاد.

دنیا در برابر آمریکا ایستادگی خواهد کرد / جک‌استراو

جک استراو: دنیا در برابر آمریکا ایستادگی خواهد کرد

عبارات مهم : ايران

وزیر خارجه اسبق انگلیس تاکید کرد: اگر آمریکا به رویکرد امپریالیستی خود راجع به دنیا ادامه دهد دنیا در برابرش خواهد ایستاد.

جک استراو وزير خارجه اسبق انگليس در گفت و گو با شبکه سی ان ان راجع به نگرانيها در ايران راجع به احتمال اينکه ترامپ رئيس جمهور آمريکا تعليق تحريمها را تمديد نکند وجود دارد گفت: هم اکنون نگراني زيادي در پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد. ما اين نگراني را در ايرانيها احساس کرديم زماني که با وزراي ارشد از جمله ظريف وزير خارجه ايران و صالحي معاون رئيس جمهور ايران که مدير کميسيون انرژي ايران هست، ديدار داشتيم آنها از بابت تاثيرات اقتصادي برقراري مجدد تحريمهاي مستقيم آمريکا نگرانند.

دنیا در برابر آمریکا ایستادگی خواهد کرد / جک‌استراو

شکي نيست که ايران به اين توافقنامه پايبند بوده است و به همه وظايف خود در اين چارچوب عمل کرده هست، ولی واقعيت اين است که کشورهاي اروپايي نتوانسته اند به اين توافقنامه آن طور که بايد عمل کنند، نه به اين علت که نخواسته اند بلکه در نتيجه تحريمهاي بانکي فرامرزي آمريکا چنين امکاني فراهم نشده است.

چهارصد بازرس بين المللي در همه تاسيسات هسته اي ايران مستقر هستند

استراو گفت: مسئله ديگري که اتفاق مي افتد اين است که اگر بعد از مشورتها با آمريکا در چارچوب برجام نتوانند آمريکا را به مجموعه باز گردانند، در آن صورت ايران حق دارد از اين توافقنامه خارج شود.

وزیر خارجه اسبق انگلیس تاکید کرد: اگر آمریکا به رویکرد امپریالیستی خود راجع به دنیا ادامه دهد دنیا در برابرش خواهد ایستاد.

نتيجه اين خواهد شد که ايران هم به برنامه هسته اي خود سرعت مي دهد و ديگر به محدوديتهاي تعيين شده است عمل نخواهد کرد. بايد توجه داشت برنامه هسته اي ايران هم اکنون در چارچوب برجام بسيار تحت کنترل است و چهارصد بازرس بين المللي در همه تاسيسات هسته اي ايران مستقر هستند که در صورت شکست برجام، آنها بايد از ايران بروند. بنابراين رئيس جمهور ترامپ تصویر آنچه را که انتظار دارد، به دست خواهد آورد. هم اکنون ايران نمي تواند بدون نظارت بين المللي هيچ کاري در برنامه هسته اي خود انجام دهد.

اظهارات ترامپ توخالي است

مجري گفت آيا دولت آمريکا جايگزين بهتري براي توافق هسته اي دارد. اروپاييها مي گويند هم اکنون هيچ جايگزين بهتري براي اين توافقنامه وجود ندارد.

دنیا در برابر آمریکا ایستادگی خواهد کرد / جک‌استراو

جک استراو گفت شکي نيست که هيچ گزينه بهتري وجود ندارد. به همين علت لفاظيهاي دونالد ترامپ راجع به اين توافقنامه که آن را بدترين قرارداد تاريخ توصيف کرده هست، اظهاراتي توخالي هست. من حتي يک خط از طرف او يا مشاورانش نديده ام که بگويند چگونه مي توانند به روش ديگري برنامه انرژي هسته اي ايران را کنترل کنند و مطمئن باشند که ايران هيچ برنامه هسته اي تسليحاتي درست نخواهد کرد.

بايد توجه داشت در داخل برجام فرايندي پيش بيني شده است است که در بند سي و شش اين توافقنامه وجود دارد که مي گويد يک ماه براي مذاکرات تعيين شده است است تا ايران با روسيه و چين و قدرتهاي اروپايي گفتگو کند و ببيند چه کار کند. ولی بعد از آن طبق مفاد توافقنامه که يک قانون بين المللي است ، ايران حق خواهد داشت از توافقنامه خارج شود.

وزیر خارجه اسبق انگلیس تاکید کرد: اگر آمریکا به رویکرد امپریالیستی خود راجع به دنیا ادامه دهد دنیا در برابرش خواهد ایستاد.

جهان يک روز در برابر آمريکا خواهد ايستاد

جک استراو افزود: يک مسئله ديگر که مي خواهم اضافه کنم اين است آنچه که ما راجع به آن صحبت مي کنيم تحريمهاي آمريکا عليه شرکتها و نهادهاي آمريکايي نيست، بلکه چيزي که شاهديم قدرت امپرياليستي است که آمريکا بر همه کشورهاي دنیا اعمال مي کند زيرا بيشتر معاملات و تراکنشها به دلار است.

اگر آمريکا با هر گونه تحريمهاي فرامرزي از طرف روسيه و چين يا اتحاديه اروپا روبرو شود که بر اقتصاد آمريکا و شرکتهاي آمريکايي به شکلي که تحريمهاي خودش بر ديگران تاثير مي گذارد، اثر بگذارد، آمريکا ديوانه خواهد شد و به شدت تصویر العمل نشان خواهد داد. به نظر من اگر آمريکا همچنان به اعمال اين قدرت امپرياليستي خود ادامه دهد، دنیا يک روز در برابر آمريکا خواهد ايستاد.

دنیا در برابر آمریکا ایستادگی خواهد کرد / جک‌استراو

ايران در چارچوب قانون بين المللي حق دارد برنامه موشکي داشته باشد

مجري گفت اگر آمريکا بخواهد اين کار را براي جلب توجه کشورهاي ديگر به برخي رفتارهاي ايران از جمله برنامه موشکهاي بالستيک ايران يا رفتارهاي سلطه طلبانه ايران در منطقه انجام دهد و همانطور که وزير خارجه آمريکا در گفتگو با سي ان ان هم تاکيد کرد بخواهد مانع دستيابي ايران به تسليحات اتمي شود، آيا اين کار امکان پذير است؟

جک استراو گفت شکي نيست که بايد با ايران گفتگو شود تا راجع به پرسشها ديگر مثل حد و حدود برنامه موشکي ايران و همچنين راجع به نقش ايران در جاهاي ديگر منطقه توافق حاصل شود. ولی برنامه موشکي ايران بخشي از توافقنامه هسته اي نيست. ايران هم اکنون در چارچوب قانون بين المللي حق دارد برنامه موشکي داشته باشد.

در جنگ ايران غرب و شوروي از رژيم صدام حمايت کردند

استراو افزود: در عين حال برنامه موشکي ايران محدود به دو هزار کيلومتر است و مورد نیاز است در رابطه با جنگ ايران و عراق به آن نگاه شود، ديدگاهي که عموما در ايران راجع به برنامه موشکي وجود دارد، بايد توجه داشت صدام در سال هزار و نهصد و هشتاد بدون اينکه ايران آن را تحريک کرده باشد، به ايران حمله کرد.

در آن وقت غرب و بعد از آن شوروي از رژيم صدام حمايت کردند تا ايرانيها را بکوبد و حکومت ايران را سرنگون کند ولی در اين کار موفق نشد. شايد اين مسئله براي بسياري خاطره اي دور و قديمي باشد ولی مطمئنا در ايران اين طور نيست و آنها در آن وقت هيچ موشکي نداشتند و آنها قرباني شمار عظيمي از حملات با موشکهاي اسکاد از عراق شدند. اگر آنها در آن وقت سيستم موشکي داشتند، نتيجه جنگ نسبتا متفاوت بود.

ايران حق مشروع دارد راجع به ثبات عراق و سوريه دلواپس باشد

استراو افزود: راجع به مداخلات ايران در جاهاي ديگر منطقه، بايد بگويم که آنها حق مشروع دارند که راجع به ثبات در عراق و سوريه دلواپس باشند و در آن نقش ايفا کنند. ايران سابقه طولاني همکاري و ارتباط با حزب الله لبنان را دارد و ناراحتم که اين ارتباط ادامه خواهد داشت ولی راجع به تيلرسون وزير خارجه آمريکا، من مي دانم خيلي دلواپس اين است که ممکن است رئيس جمهور ترامپ در اين قضيه به شکلي احساساتي و بدون فکر عمل کند. اگر رکس تيلرسون و دولت آمريکا مي خواهند اين قضايا حل شود ، کاري که مورد نیاز است انجام دهند اين است که به اين توافقنامه پايبند بمانند و بعد از آن مستقيم با ايرانيها مذاکره کنند.

خبرگزاری صدا و سیما

واژه های کلیدی: ايران | آمريکا | برنامه | اخبار سیاست خارجی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه