chafewax دانلود مشاهده دانلود فیلم تریبون آزاد مردمی

chafewax: دانلود مشاهده دانلود فیلم تریبون آزاد مردمی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 96 بامردم

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نعوذبالله انگار احمدی‌نژاد روانگردان مصرف کرده است / ذوالنور

احمدی‌نژاد یکی از پایه‌های فتنه بود | بقایی و مشایی وزن همه چیز را در حد زنبیل‌بازی پایین آوردند 

نعوذبالله انگار احمدی‌نژاد روانگردان مصرف کرده است / ذوالنور

ذوالنور: نعوذبالله انگار احمدی نژاد روانگردان مصرف کرده است

عبارات مهم : احمدی نژاد

احمدی نژاد یکی از پایه های فتنه بود | بقایی و مشایی وزن همه چیز را در حد زنبیل بازی پایین آوردند

مجتبی ذوالنوری عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: احمدی نژاد خود را در حالتی قرار داده است که گویا روانگردان مصرف کرده است.

نعوذبالله انگار احمدی‌نژاد روانگردان مصرف کرده است / ذوالنور

به سیم آخر زده اند؛ دیگر برایشان مهم نیست تائیدیه یک جریان را داشته باشند گویا فقط قرار است نقش اپوزیسیون را به خود بگیرند؛ محمود احمدی نژاد،بقایی و مشایی و جوانفکر که در انتخابات ریاست جمهوری موفقیتی به دست نیاوردند پیکان تیز انتقاداتشان را نسب به هر چیز و هرکسی نشانه می روند تا افکار عمومی را با خود همراه کنند و در این مسیر از افشاگری و برچسب زنی هیچ ابایی ندارند.

این واکنش‌ها تا جایی پیش می رود که تعدادی از مسولان بلند پایه را متهم می کنند که از دولت وقت سکه دریافت کرده اند و این ادعا آنچنان سریع در اینترنت منتشر می شود که دفاتر مقامات یکی یکی دست به قلم می شوند و تکذیبیه می نویسند. هنگامی که خبرآنلاین درمورد این رفتارهای احمدی نژاد از مجتبی ذالنوری که از نمایندگان اصولگرای مجلس دهم است می پرسد او پاسخ می دهد: احمدی نژاد خود را در حالتی قرار داده است که گویا روانگردان مصرف کرده هست. او این رفتارها را خلاف شرع و اخلاق می داند. هنگامی که پای سکوت اصولگرایان راجع به بگم بگم های احمدی نژاد به میان آمد، خود را از منتقدان آن بگم بگم ها معرفی کرد و گفت احمدی نژاد یکی از پایه های فتنه در سال 88 بود.

احمدی‌نژاد یکی از پایه‌های فتنه بود | بقایی و مشایی وزن همه چیز را در حد زنبیل‌بازی پایین آوردند 

مشروح گفتگوی خبرآنلاین با این نماینده اصولگرای مجلس را در ادامه بخوانید؛

***

این روزها احمدی نژاد با تیم مشاوران و معاونانش انتقاداتی را مطرح می کند که بسیار تند است و یک جدالی هم میان مسئولین به راه افتاده است این واکنش‌ها را چگونه ارزیابی می کنید؟

نعوذبالله انگار احمدی‌نژاد روانگردان مصرف کرده است / ذوالنور

کاری که احمدی نژاد انجام می دهد نه اخلاقی است و نه شرعی چراکه سرتا پا دروغ هست. توصیه دیگر اینکه به نظر می رسد ایشان خود را در حالتی قرار داده است که گویا روانگردان مصرف کرده است نعوذبلله نمی خواهم بگویم ایشان چنین کاری کرده است ولی منظورم این است که حالتشان مانند حالت افرادی که روانگردان مصرف کرده اند در یک فضای توهمی است یعنی فکر می کند 80 میلیون نفر به دنبال او هستند امروز فضای جامعه این نیست.

احمدی نژاد جایگاه ریاست جمهوری و شخصیت دوم نظام بودن را وهن کند و به عنوان فردی که زمانی بعد از مقام معظم رهبری قرار داشت امروز به دنبال مشایی و بقایی افتاده هست. افراد نابابابی که وزن همه چیز را با هوچی گری و زنبیل بازی و … پایین آوردند. واقعا هنگامی که مردم به این فکر می کنند که مدیر جمهورشان کسی بوده است که تا چنین درجه ای جایگاه ریاست جمهوری را تنزل داده است دچار مسئله می شوند.

احمدی‌نژاد یکی از پایه‌های فتنه بود | بقایی و مشایی وزن همه چیز را در حد زنبیل‌بازی پایین آوردند 

من نمی خواهم بگویم ما در دستگاه های دیگر مانند قوه قضائیه یا مقننه و… مشکلی نداریم بلکه مسئله وجود دارد ولی راه حل آن در پیش گرفتن چنین روش هایی نیست. نشانه وسیله را توجیه نمی کند به این معنا که اگر می خواهیم به کسی انتقاد کنیم به هر ابزاری متوسل شویم و با آن جایگاه بازی کنیم.

بهرحال آقای احمدی نژاد که یکباره این چنین نشده او به هر حال در طول این چند سال تا حدودی این خصلت هایش را نشان داده است آیا تا پیش از این به خاص از سوی اصولگرایان حمایت می شد و امروز همه نقد می کنند؟

میزان حال فعلی افراد هست. من اعتقاد دارم هیچ جریانی در کشور با کسی نباید عقد اخوت داشته باشد جز حول محور منافع ملی، آرزوی بزرگ های یک نظام و مردم تا زمانی که فردی یا جریانی در آن راستا حرکت می کند حرف و مخالفتی وجود ندارد و باید او را حمایت کنیم ولی هر کجا از این مسیر منحرف شد و در برابر منافع ملی ایستاد باید درمقابل او بایستیم.

نعوذبالله انگار احمدی‌نژاد روانگردان مصرف کرده است / ذوالنور

من کاری به اصولگرا و غیر اصولگرا ندارم؛ هرکجا این دولت کار درست و خوبی انجام دهد با اینکه نقد سیاسی به او دارم وظیفه خودم می دانم از آن حمایت کنم. هرکجا هم مشکلی ببینم نقد می کنم. اگر از نظر جناح سیاسی با این دولت همراه نیستیم به این معنا نیست که اگر دولت کار خوبی انجام داد از آن حمایت نکنیم. در دوران احمدی نژاد کارهای عمرانی خوبی صورت گرفت ما از آن حمایت کردیم. اگر ما در برابر فتنه ایستادیم بعضی آن را به حمایت از احمدی نژاد تعبیر کردند؛ اصلا بحث فتنه و احمدی نژاد نبود بلکه فتنه در برابر نظام بود نه احمدی نژاد؛ احمدی نژاد خودش یکی از پایه های فتنه بود.

لذا نمی گوییم اگر ما در برابر فتنه ایستادیم یعنی از احمدی نژاد حمایت کردیم. در مورد فتنه تمام جریان سلطه پشت آن بود که همه انها را با کد می توانم بیان کنم. لذا بعضی این مباحث را به هم پیوند می دهند و تصور می کنند برابر فتنه ایستادن یعنی تائید احمدی نژاد درحالی که اینها دو مقوله جدا از هم بود؛ بله بعضی کارهای احمدی نژاد خوب بود و ما از آن حمایت می کردیم ولی بعضی واکنش‌ها های دیگر مانند هاله نور و اعتقادات امام زمانی الکی و توهم های این چنینی را ما همان وقت هم به شدت نقد می کردیم و امروز هم نقد می کنیم. این پرسشها اقتضائی است و بستگی به نوع و واکنش‌ها فرد دارد. من عادت ندارم شخص را تائید و رد کنم بلکه در مورد عملکردها نظر می دهم.

منظور من مشخصا بگم بگم هایی است که احمدی نژاد سال 88 در مناظره ها به راه انداخت و اصولگرایان هم چندان از این واکنش‌ها بدشان نیامد.

در همان سال که آن بگم بگم ها که را به راه انداخت من چندین صحبت داشتم و اعلام کردم آقای احمدی نژاد با این واکنش‌ها مرتکب خلاف شرع بین شدند؛ فایل های صوتی آن صحبت ها موجود هست؛ علت من جهت این حرف ها دارم این است که 1- احمدی نژاد یا راست می گوید چنین لیستی دارد یا دروغ می گوید اگر دروغ می گوید خلاف شرع است 2- اگر راست می گوید؛ یا در وظایف ایشان افشای چنین لیستی وجود دارد یا نیست که اگر افشای این لیست در زمره وظایفش نیست باز این رفتارش خلاف شرع است و اگر در حیطه وظایفش واقع شده است است آیا آن را منتشر نمی کند آیا می خواهد امتیاز بگیرد؟! بعد باز عملکردش خلاف شرع هست؛ در آن مقطع من این موارد را اعلام کردم و گفتم خلاف شرع است.

بحث تخلفات احمدی نژاد از آخرهای مجلس هشتم خیلی مطرح شد و در مجلس نهم به اوج رسید چقدر قوه مقننه به دنبال پیگیری این تخلفات بود و است و آیا با وجود مستندات قوه قضائیه به آن پیگیری نکرد؟فکر می کنید مصلحت اندیشی وجود دارد؟

من در آن وقت مجلس نبودم؛ ولی فردی که در سمت ریاست جمهوری واقع شده است است مصون است و معمولا تا یک خلاف متقن و برجسته که مصداق بین جرم و قابل اثبات باشد اتفاق نیفتد این مصونیت از آنها سلب نخواهد شد. ولی اگر این جرم قابل اثبات باشد یا خود قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم بتواند به عنوان ورود کند آنجا هم انتظار برخورد وجود دارد. ولی در مجموع من عملکرد قوه قضائیه را در پیگیری به تخلفات مسئولین مثبت ارزیابی نمی کنم. اعتقاد دارم قوه قضائیه نباید منتظر باشد تا از یک مسئولی شکایت شود. هنگامی که می بیند خطایی رخ داده است و حیف و میلی در بیت المال به وجود می آید یک ارزش مدعی العمومی دارد و خودش باید وارد شود و با آن برخورد کند.

صحبت های دادستان و سخنگوی قوه قضائیه در مورد احمدی نژاد را چطور ارزیابی می کنید؛ آنها گفته اند تخلفات زیاد بوده؛ یعنی می توان حتی گفت با فرض داشتن مصونیت، احمدی نژاد 5 سال پیش که مسئولیتش تمام شد باید تخلفاتش مورد بررسی قرار می گرفت ولی هیچ دادگاهی برگزار نشد؟

می گویند کسی که مسئول است افراد خیلی اسناد رو نمی کنند و شاید به این علت باشد که می خواهند احساس ناامنی شغلی به آنها دست بدهد. هنگامی که یک مسئولی کنار می رود آن وقت است که شرح در مورد عملکردش بیان می شود. بنابراین من فکر می کنم تا امروز هم اقدام قوه قضائیه دیرهنگام بوده است؛

البته آقای احمدی نژاد هم مشمول این فرمایش حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می شود که « فِي تَقَلُّبِ الْأَحْوَالِ عِلْمُ جَوَاهِرِ الرِّجَالِ» یعنی در تحولات باطن افراد عیان می شود.

به عبارت دیگر باید زمانی بگذرد تا این افراد خود را نشان دهند تا در نتیجه این نشان دادن ها یک مطالبه عمومی ایجاد شود. امروز آنهایی که حامی احمدی نژاد بودند با دیدن این افتضاح خطاب به قوه قضائیه می گویند آیا پیگیری نمی کنی درحالی که اگر در همان مقطع برخوردی با احمدی نژاد صورت می گرفت می گفتند نمی گذارند کاری انجام دهند. لذا آنچه آقای اژه ای گفته است مبنی بر اینکه در این تاخیر یک نتیجه و برکاتی است همین است که آن طرفداران آقای احمدی نژاد این حقایق را می بینند خودشان برخورد را مطالبه می کنند و دیگر قوه قضائیه به سیاسی کاری متهم نمی شود.

واژه های کلیدی: احمدی نژاد | قوه قضائیه | احمدی نژاد | ریاست جمهوری | محمود احمدی نژاد | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه